Havets läckerheter

Den senaste tiden har jag varit så otroligt sugen på fisk och räkor! Helst av allt äter jag lax, för det är så jättegott! Undrar om det är så att kroppen känner på sig att den är i behov av några särskilda ämnen, och att det är därför som man blir extra sugen på vissa saker ibland? Kanske är det så att jag nu behöver en extra dos med omega 3? Hur som helst, jag har i allafall njutit av havets läckerheter flera gånger på sistone, och här kommer ett par bilder på några av måltiderna:


Grillad lax, potatis och räkröra



Räksallad med ägghalvor

Kommentarer
Postat av: Emma

Men hjälp vad gott det ser ut! :)) Jag tror också att det är så att man blir sugen på vad kroppen just då behöver! Helt klart! Kroppen är listig ibland. :)

2011-10-05 @ 21:26:58
URL: http://www.emmliv.blogspot.com
Postat av: Bloggägaren

:) Hihi, tack, det var gott också!

2011-10-06 @ 00:43:46
Postat av: ZtorZillen

Nu blev jag jättesugen på räkor! Vilka härliga bilder! Mumma!

2011-10-06 @ 18:07:30
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0