Höst

Idag har jag köpt ett nytt thé som heter Lyckliga Stunder. Tyckte det var ett mysigt namn! *hihi* Passade också på att köpa en gullig thé-sil som ser ut som en lite thé-kanna. Erkänner att jag har en viss förkärlek för söta, små prylar. :)



Nu när kvällarna blir mörkare och mörkare blir jag alltid sugen på thé, det är ju både gott och värmer. Idag när jag provade första koppen var det dock fortfarande soligt ute, men lite kyligt ändå, på balkongen. Svepte in mig i en filt, och satt och läste en stund där ute. Det rykte ur koppen, för théet var så hett jämfört med den kyliga luften. Såg så hemtrevlig ut, tyckte jag. :)



När det gäller kosten så flyter det på rätt bra, tycker jag. Börjar ju komma in i nya vanor så smått nu, och det är ju alltid lättare då efter ett tag. Känns bra det! :) Bara att köra på framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0