Julmagasin

Idag när vi var och handlade såg jag att Allers julmagasin hade kommit! Ja, jag vet, det är bara mitten av oktober, men jag gillar verkligen julen! Jag brukar kasta mig över allt som har med den att göra, så snart det dyker upp ute i butikerna. :) Jag har redan börja köpa lite julklappar också, men i år har jag inte slagit in några än. Det brukar jag annars göra på en gång, men ibland har det hänt att jag då har glömt bort vad det är i dem, när väl julen är här. *hihi*



Nu ska jag gå och lägga mig, tänkte jag. Klockan är kvart över tolv på natten, så det är liksom dags. Tidigare i kväll tog jag en rask promenad på 30 minuter, och det var välbehövligt, för jag har suttit och pluggat hela dagen. Skönt att det är fredag i morgon, förhoppningsvis kan jag ta lite ledigt i helgen från studierna. Man kan ju behöva vila "de grå hjärncellerna" ibland. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0