Viktkoll 4

Det är helt otroligt vad fort veckorna går! Känns som jag inte hinner med ibland. Idag var det alltså dags att kliva upp på vågen igen, och denna vecka har det gått ganska bra med kosten. Att det oftast blir lite svajigare på helgen får man kanske räkna med. Detta med kostförändring är ju ett livstidsprojekt, och det är väl just till helgen som de flesta unnar sig lite extra?  

Hur som helst, här är veckans vikt:

Vägdag 3 okt:    119,3 kg   -1,0 kg   Totalt: - 5,7 kg

Vägdag 26 sept: 120,3 kg.  - 0,1 kg  Totalt: - 4,7 kg

Vägdag 19 sept: 120,4 kg.  -1,3 kg.  Totalt:  -4,6 kg

Vägdag 12 sept: 121,7 kg.  - 3,3 kg. Totalt: - 3,3 kg

Startvikt 5 sept: 125 kg


Känns skönt att nu vara under det gräsliga 120 kilos sträcket! Jag hoppas att jag aldrig i mitt liv ska behöva komma över detta igen! Nästa målstreck är nu att nå 115 kg, vilket ju också blir det första -10 kilos målet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0