Viktkoll 5

Jaha, så var det måndag igen. Oj, vad veckorna går! Hösten är verkligen här nu. Men än så länge har det varit många fina och soliga dagar, så än har jag inte känt av nån höstnedstämdhet, som jag vissa år har gjort. Idag är det visseligen riktigt regn och ruskväder, men redan i morgon ska solen vara här igen, enligt väderprognosen. :)

När det gäller viktprognosen, så var det en ganska ordinär viktnedgång denna vecka. Det ser ut så här denna gång:

Vägdag 10 okt:  118,8 kg   - 0,5 kg  Totalt: - 6,2 kg

Vägdag 3 okt:    119,3 kg   -1,0 kg   Totalt: - 5,7 kg

Vägdag 26 sept: 120,3 kg  - 0,1 kg   Totalt: - 4,7 kg

Vägdag 19 sept: 120,4 kg.  -1,3 kg.  Totalt:  -4,6 kg

Vägdag 12 sept: 121,7 kg   - 3,3 kg. Totalt: - 3,3 kg

Startvikt 5 sept: 125 kg


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till din ordinära viktnedgång! ;) Tänk att du gått ner hela 6,2 kg nu! Tänk om du inte hade börjat med viktminskningen och nu vägt som startvikten eller kanske t.o.m. gått upp nåt kilo... Mer än 6 kg borta, det är riktigt bra jobbat! :)

2011-10-10 @ 15:52:00
URL: http://www.emmliv.blogspot.com
Postat av: Bloggägaren

:) Tack, Emma, för dina pepp-ord! Blir jag glad för!! Ja, det känns verkligen skönt att vara igång igen. Tänker på det varje gång när jag är ute och går, att jag faktiskt inte har ont i ryggen längre. Så härligt! :)

2011-10-12 @ 23:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0