Viktkoll 6

Måndag igen då, och således dags att kliva upp på vågen. Den här gången hoppades jag att det skulle vara en bra nedgång, för i helgen har jag faktiskt haft tid och möjlighet att motionera en hel del. Var ute på flera timmar långa promenader, både på fredagen och lördagen. Det har ju varit så underbart höstväder! Varmt  och soligt, alltså helt perfekt för sköna skogspromenader. Men nedgången var helt "vanlig", alltså det som viktväktarna brukar säga vara en standardnedgång per vecka, om man följer programmet, dvs runt en halvt kilo i veckan. Men jag klagar inte! Det går ju åt rätt håll i allafall! Och vad det gäller promenaderna så var njutningen i sig belöning nog. Tog en hel del foton också, som jag tänker lägga upp i ett annat inlägg. Så: här är veckans vikttabell:



Vägdag 17 okt:  118,2 kg   - 0,6 kg  Totalt: - 6,8 kg

Vägdag 10 okt:  118,8 kg   - 0,5 kg  Totalt: - 6,2 kg

Vägdag 3 okt:    119,3 kg   -1,0 kg   Totalt: - 5,7 kg

Vägdag 26 sept: 120,3 kg  - 0,1 kg   Totalt: - 4,7 kg

Vägdag 19 sept: 120,4 kg.  -1,3 kg.  Totalt:  -4,6 kg

Vägdag 12 sept: 121,7 kg   - 3,3 kg. Totalt: - 3,3 kg

Startvikt 5 sept: 125 kg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0