Första dagen snart till ända.

"Idag är första dagen på resten av ditt liv", heter det ju så klokt. Nu är den snart slut, och det känns så bra att äntligen vara igång igen. Har känt sån panik inför att det liksom aldrig kommer till skott, och man bara känner att det blir värre och värre. Men nu har jag bromsat, vänt om och börjat gå. Resan är milsvid, men dagarna kommer en och en. Det gäller att ta bra beslut där man står, och inte tänka så mycket på hur lång tid det kommer att ta innan man är där man önskar. 

Frukost: Gröt och ett glas juice. 

Lunch: Kycklinggryta med potatis.

Middag: Omelett med tomat.

Nu ska vi ha lite tv-mys innan det är dags att sova. Jag pluggar Litteraturvetenskap på heltid, så det gäller att vara pigg och klar inför de olika uppgifter som jag har att göra innan torsdag, då veckans seminarium är. Just nu håller jag på att ta mig igenom Odysséen, och det tar sin lilla tid. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0