Höstfärger

Idag har varit en jättehärlig dag! :) Äntligen kom jag mig för att gå ut med kameran, och föreviga lite mustiga höstfärger! Har haft så otroligt mycket att göra, men jag var helt enkelt tvungen att gå ut och ta till vara den sköna, varma dagen. Så fantastiskt att inte få lika ont i ryggen längre av att gå, utan att faktiskt kunna gå och bara tycka att det är skönt att vara ute! :) Tänk att några kilo kan göra sån skillnad! Då kan man bara fantisera om hur det kommer vara när målvikten är nådd! Känns nästan som en saga att tänka sig, men det är ju faktiskt möjligt!!! Gäller bara att inte ge upp, utan köra på, köra vidare. Ett litet steg, varje dag. Känns så spännande! :) Tänkte bjuda på ett axplock av de bilder som jag tog idag:













I morgon är det tenta, så jag hoppas att alla timmar av plugg kommer löna sig! :) Sen är det bara att köra på med nästa kurs. :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0