Viktkoll 2

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen på sistone. Vissa tider går all min tid och energi åt till studierna. Börjar inse att det kanske inte var en så bra idé att plugga 150 % på högskolenivå... Jag läser 45 poäng denna termin, och heltid är ju egentligen 30 poäng. Men, men, jag gör ett helhjärtat försök, och skulle det visa sig sen att det är omöjligt att hinna båda kurserna så får jag väl droppa den ena. Men det är ju så kul att plugga, speciellt när det är ämnen som man har ett genuint intresse för!
 

Nåväl, mitt i all stress som varit har jag ändå försökt hålla kosten någorlunda, så här kommer veckans viktredovisning:

Vägdag 19 sept: 120,4 kg.  -1,3 kg.  Totalt:  -4,6 kg

Vägdag 12 sept: 121,7 kg.  - 3,3 kg. Totalt: - 3,3 kg

Startvikt 5 sept: 125 kg
 

Det går åt rätt håll! Nu ser jag fram emot att komma under 120 strecket! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis!!! Bra jobbat att lyckas hålla ordning på kosten trots mycket plugg. :)

2011-09-19 @ 11:07:38
URL: http://emmliv.blogspot.com
Postat av: Bloggägaren

Tack för uppmuntrande hejjarop! Blir jag glad över! Kram!

2011-09-20 @ 00:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0