Viktkoll 3

Jaha, idag var det inte lika kul att kliva upp på vågen, för jag förstod att resultatet inte skulle vara så som jag önskar. Har ju blivit lite bortskämd de två första veckorna med att det varit ganska bra viktminskning. Men, det var bara att kliva upp i alla fall. Och det var i allafall ett ynka hekto mindre än förra veckan, och det är ju bättre än upp i allafall. :) Nu kan ju uppgången komma lite i efterhand ibland, men jag hoppas att jag kan stävja det, när jag ska se till att ha bättre koll på pointsen igen.

Vägdag 26 sept: 120,3 kg.  - 0,1 kg  Totalt: - 4,7 kg

Vägdag 19 sept: 120,4 kg.  -1,3 kg.  Totalt:  -4,6 kg

Vägdag 12 sept: 121,7 kg.  - 3,3 kg. Totalt: - 3,3 kg

Startvikt 5 sept: 125 kg

Men nu är det bara att köra på!! :)   

Kommentarer
Postat av: Emma

Helt rätt, kör på! Och man kan ju inte gå ner flera kilo varje vecka. Huvudsaken är ju att iallafall inte gå upp och sen bara köra vidare, hur viktresultatet än varit. Härliga bilder ovan, ser ut som om du haft en mycket trevlig helg! :) Kram /Emma

2011-09-26 @ 15:54:07
URL: http://emmliv.blogspot.com
Postat av: Bloggägaren

Så sant! Tack, Emma för dina uppmuntrande ord!! Betyder mycket! Kram!

2011-09-29 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0