Första morgonpromenaden avklarad.

Så. Nu har jag stånkat mig runt 2,5 km på min första morgonpromenad. Det var inte smärtfritt om jag säger så. Men, jag klarade det! Och nu kan det ju bara bli bättre, när jag väl har bestämt mig för att göra detta. Det var regnigt och grått, men promenadslingan går genom fina omgivningar, så jag kunde inte låta bli att ta en bild med mobilen, på ett av de ställen som jag passerade.
 
 
Nu har jag hunnit få i mig lite frukost också, det blev lättyoghurt med vaniljsmak, lite musli och färska jordgubbar. Det smakade bra efter promenaden.
 
 
Nu måste jag ta mig an resten av dagen. Har kommit efter lite med studierna, eftersom jag tog ledigt några dagar förra veckan. Passar på att önska en fin vecka! :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Visst är det extra gott med frukost när man kommer in från sin morgonpromenad? Ibland kan frukost vara det enda jag tänker på när jag är ute och går :D

Sv: Ja, jag har kommit igång med min motion - men jag har inte alltid tränat i den här utsträckningen. Tro mig! Håll ut - en dag kommer du också orka hålla ett högre tempo! Jag lovar :)

Svar: :) Ja, det är verkligen extra gott med frukost efter morgonpromenaden! Tack för uppmuntrande ord om att det kommer bli bättre och lättare med motionen framöver. Det ser jag fram emot, för jag gillar verkligen att röra på mig egentligen, när man inte behöver få ont samtidigt.
Helena

2012-07-09 @ 11:47:06
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Postat av: MyFatfight

Härligt att kunna promenera i så fina omgivningar..det gör det hela lite lättare! Bra kämpat...visst är det skönt när man känner att man kommit igång. Heja dig!!

Svar: Ja, det är härligt när även ögat får sitt när man är ute och går! :) Tack för uppmuntrande ord!!
Helena

2012-07-09 @ 13:52:31
URL: http://www.myfatfight.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0