Frukost-fakta

Läste på Viktväktarnas hemsida om lite intressanta frukostfakta, som jag tänkte att kanske fler vill ta del av:
 
http://www.viktvaktarna.se/util/art/index_art.aspx?tabnum=1&art_id=9200479&sc=3022
 
Mycket "vet" man ju redan, men det är ändå givande tycker jag att ibland påminna sig om viktiga saker. :)
 
Slänger även in en bild på salladen som jag fixat i ordning nu, och intagit till lunch tillsammans med lax och pressad potatis. Det var gott! Jag har en absolut favorit när det gäller tomater, och det är "Romantica". De är ju bara sååå goda! Visserligen är de lite dyrare än andra tomater, men det är de helt klart värda. Speciellt som man nu inte kostar på sig godis i samma utsträckning som innan, då kan man ju lägga dem pengarna på lite "nyttigt godis" istället. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0