Något som jag aldrig gjort förut...

Ja, idag har jag gjort något som jag aldrig gjort förut! Jag är egentligen ingen stor "fan" av diverse kosttillskott och dyligt, och tror inte på några snabba lösningar på viktproblem. Det som gäller är ju trots allt vanligt, "hederligt", sunt förnuft, att äta rätt och motionera. Ändå bestämde jag mig för att prova dessa:
Det sägs att de ska göra detta:
Ripped Hardcore – The ultimate Fat destroyer! Ripped Hardcore är ett kosttillskott innehållande koffein (293,4 mg/kapsel) + växtbaserade ämnen. Ripped Hardcore tillhör den nya generationens fettförbrännare som verkar på såväl frisättningen av fettsyror från fettdepåerna som på förbränningen av dessa. Detta gör att det oönskade underhudsfettet som ofta sitter på magen hos män, samt på höfter och lår hos kvinnor effektivt reduceras.
  • 1 kapsel / dag
  • Hög koffeinhalt (293,4mg/dos) - Uppiggande
  • Kraftigt ökad fettförbränning
  • Minskar fett oönskade fettdepåer
  • Bättre blodsockerkontroll och minskad aptit

Ripped Hardcore innehåller en kombination av: Koffein och hallonketon som ökar frisättningen av fett som snabbt kan användas som energi. Katechiner från grönt te som ökar fettförbränningen och dämpar aptiten. Samt gallussyra som förbättrar insulinkänsligheten och capsinoider från chilipeppar som ökar värmeproduktionen och kaloriförbrukningen.

Rekommenderad daglig dos: 1 kapsel/dag. Förslagsvis på morgonen före morgonpromenad eller senare på dagen före träning. Tag ej Ripped Hardcore för nära sänggående då produkten är uppiggande och kan störa sömnen.

Information: Detta är ett kosttillskott och bör inte användas som ett alternativ till en varierad kost. Förvaras utan räckhåll för småbarn. Den angivna rekommenderade dagliga dosen bör ej överskridas.

Innehåller koffein (293,4 mg/dag), bör ej intas av barn och gravida.

____________________________________________________________________________________

Känner att det ändå kan vara värt ett försök! Jag satsar ju på att komma igång med mina morgonpromenader så snart det bara går, och då ska jag ta en sån här innan, och se om det funkar. :) Jag hoppas på det bästa! :)

  

Kommentarer
Postat av: Linda

Berätta sen om det fungerade :-D

Svar: Ja, det ska jag göra! :)
None None

2012-07-02 @ 13:36:59
URL: http://goingsmaller.blogg.se
Postat av: ThinkThin

Låter intressant det där! Har precis beställt Raspberry Ketone, hoppas de kommer snart... Du får meddela om dessa funkar sen :)

Svar: Tack, det ska jag göra! :) Du får rapportera du med om Raspberry Ketone.
None None

2012-07-02 @ 13:51:12
URL: http://thinkthin.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jag har, trots stor tveksamhet, precis påbörjat en kur av OxyElite pro. Har hört gott om dessa. Ska bli intressant och se om det ger en liten skjuts i viktresan :)

Svar: Spännande! :) Lycka till!
None None

2012-07-02 @ 21:07:38
URL: http://skinnyjeans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0