Ut i regnet.

Även i morse regnade det, så det vara bara att fälla upp paraplyet när jag skulle ge mig iväg på promenaden innan frukost. Skippade dock fleece-jackan idag, för jag märkte igår att det blev alldeles för varmt med den, trots det dåliga vädret. När man rör på sig blir man ju varm av det. Tyckte det gick något bättre att ta sig runt rundan idag, och det känns ju hoppfullt, redan andra dagen. Nån morgon när det är fint väder ska jag försöka ta en längre runda som jag mätt ut på kartan, men i nuläget är jag glad att i allafall ha kommit igång. :) 

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh jag var helt säker på att jag kommenterade detta igår men tydligen inte. Hur som haver tycker jag att det är duktigt att du kommit igårng. Det är ju allt som krävs och sedan tickar det på! Så bra!

Svar: Tack för uppmuntran!! :)
Helena

2012-07-11 @ 10:54:18
URL: http://goingsmaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0