Viktkoll 1

Det var som jag anade... Inte så mycket ner denna vecka. Det är svårt att få igång viktminskningen när jag inte kan motionera pga ryggen. Sen har det gått lite halvsvajigt med kostprogrammet vissa dagar, så jag hade inte kunnat  nå mycket bättre resultat. Men så snart det blir bättre med ryggen ska jag komma igång med mina promenader igen. Det vet jag är bra för mig. Får börja kortare sträckor för att sedan trappa upp. Men jag har i allafall kommit igång och tagit tag i mig själv, och det är jag glad över! Dock vet jag att det kommer bli svårt med kostprogrammet tisdag/onsdag då vi ska på kryssning. Men, men... that´s life. :)
 
2 juli 2012 Viktkoll 1
 
Dagens vikt: 122,2 kg
 
Vikt ned/upp: - 0,6 kg
 
Total viktminskning: 0,6 kg
 
Hade kanske gått bättre om man vägt sig enligt denna modell. :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till ditt resultat också! ner är ju alltid ner och även ett halvt kilo är ju ett minus, så ysy oss!

Nu har jag lagt in före och efterbilder i bloggen också :-)

2012-07-02 @ 10:16:20
URL: http://goingsmaller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0