Dag 1 snart över.

Ja, så har snart den första "nyttiga" dagen passerat. Det har gått rätt bra tycker jag. Visst har magen knorrat lite, som den alltid gör innan den vänjer sig vid nya matvanor. Men det brukar ge med sig rätt snabbt. Känns i alla fall bra att jag har tagit tag i detta igen, för det är något som jag dragit på in i det längsta. Men det är väl "tur i oturen" att ryggen till sist säger ifrån, för då finns det liksom ingen återvändo. Man måste ju kunna röra sig utan att man får ont. Men visst, det är synd att det ska behöva gå så långt innan man tar sig i kragen.

Till lunch blev det riktig sommarmat. Nypotatis med lax, sommargrönsaker, lättyoghurt och gräslök. Riktigt gott! :) Så här såg det ut:



Nu håller maken på att fixa middagen. Det blir fläskfilé med grönsaker och vitfiberpasta. Vi ska se nån mysig film också är det tänkt. Vet dock inte än vad det blir. Finns lite att välja mellan. :) Det är ett trevligt sätt att tillbringa en regning sommarkväll som denna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vad det såg gott ut. :)

2012-06-26 @ 11:50:57
URL: http://emmliv.blogspot.com
Postat av: Linda

Heja! Vad roligt med ny motivation. Vill du följas åt? Jag har också massa vikt att tappa. I måndags när jag hade vägdag så vägde jag förvisso 96,6 men jag började från början på 130 kg! Det var i nov 2010 och den 28 december vägde jag 117 men fick pausa eftersom jag var gravid med vårt tredje barn. Sedan den 7e juni år så kom jag igång igen efter amning och bebis och då startade jag på 112 kg.

Nu vinner vi över kilona!

Postat av: Linda

Oj adressen till min blogg så skum ut i den andra kommentaren så jag skickar en ny länk

2012-07-01 @ 00:14:39
URL: http://goingsmaller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0